Reklamace a vrácení zboží

 

Jak postupovat, když je zboží poškozeno?

  1. Překontrolovat zboží ihned po obdržení, pozdější reklamace buhužel nemusí být uznána.
  2. V případě zjištění poškození, prosím, sepište s řidičem zápis o poškození.
  3. Pokud máte možnost, pořiďte si prosím fotografii místa, kde je vaše dodané zboží poškozeno.
  4. Dále nás kontaktujte na telefonu 775 56 57 56 a nebo na e-mail info@podlahy-expert.czVaše pořízené foto nám určitě zašlete.

Zboží je rozváženo po celé republice, a tak je možné, že k poškození může někdy dojít. Věříme však, že vše vyřídíme v co nejkratším čase a k vaší spokojenosti.

 

Je možné objednané zboží vrátit?

Ohledně možnosti vrácení zboží nás kontaktujte na telefonu 775 56 57 56 a nebo na e-mail info@podlahy-expert.cz. 

Případné vrácené zboží musí být nepoškozené a zabalené v originálním obalu, který je také nepoškozený.

 

Kdy není možné zboží vracet?

  • objednané zboží na zakázku není možné vracet
  • zboží, které bylo prodáno formou ,,metrážky", kdy se zboží musí krátit či řezat dle požadavku zákazníka