Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat, když je zboží poškozeno?
- Překontrolovat zboží ihned po obdržení, pozdější reklamace buhužel nemusí být uznána.
- V případě zjištění poškození, prosím, sepište s řidičem zápis o poškození.
- Pokud máte možnost, pořiďte si prosím fotografii místa, kde je vaše dodané zboží poškozeno.
- Dále nás kontaktujte na telefonu 775 56 57 56 a nebo na e-mail info@podlahy-expert.cz. Vaše pořízené foto nám určitě zašlete.
Zboží je rozváženo po celé republice, a tak je možné, že k poškození může někdy dojít. Věříme však, že vše vyřídíme v co nejkratším čase a k vaší spokojenosti.
Je možné objednané zboží vrátit?
Ohledně možnosti vrácení zboží nás kontaktujte na telefonu 775 56 57 56 a nebo na e-mail info@podlahy-expert.cz.
Případné vrácené zboží musí být nepoškozené a zabalené v originálním obalu, který je také nepoškozený.
Kdy není možné zboží vracet?
- objednané zboží na zakázku není možné vracet
- zboží, které bylo prodáno formou ,,metrážky", kdy se zboží musí krátit či řezat dle požadavku zákazníka